måndag 5 maj 2008

Spana in godingen!

Selma hette en svart skönhet som tyvärr bara blev åtta år. Hon gick bort i livmodersinflammation i höstas. Nu har hennes efterträdare kommit till världen och mor och bror var och tittade närmare på henne i går. Lika svart och lika söt som sin föregångare. Får se vad hon har att bjuda på i temperament, men med tanke på att hon är en labbe så kan det inte bli annat än bäst. Hon flyttar in hos mor i mitten av juni och jag är stolt extramor. Ni lär få se mer av henne i framtiden.


Dagen till ära, för bilden fick jag tillskickad mig i dag, åkte jag förbi en by som hette Labbeville.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Labradorer är bara bäst!

Miss Gillette sa...

Men halleduttsingen vilken gulleplutta! Synd att de blir så stora och dana sen bara. En sån där liten näpen en kunde man ju ha med sig i fickan, och så luktar de mer bebis än hund när de är så små. (Ja, jag vet att det är skillnad på hundlukt och hundlukt. Men bebis är godast i _min_ näsa i vilket fall som helst!)

Liz1e sa...

Det är precis sånahäringa bilder som gör att man bara vill & vill & vill & vill ha!!

Balance sa...

Max: Enig!

Miss Gillette: Valpar ÄR bedårande, det är bara att konstatera. Men sen när de blir stora...är de precis lika bra, fast på ett annat sätt. Precis som människobebisar. :-)

Liz1t: Ska ni inte ha en? Eller det räcker bra med två barn, hus, jobb...? ;-)

Anonym sa...

OOOOoooo så söt! bara att gratulera er alla, vovvar är det bästa sällskap man kan ha!

Liz1e sa...

valpinköp är bestämt till 2010 - om vi nu kan enas om ras tills dess...;-)