lördag 21 juni 2008

Vilken match!

Sitter och jobbar med en fransk film. Till höger om mig har jag teven på. Det är match och högklassig underhållning. Ryssland har precis gjort 2-1 på Holland och det verkar banne mig som att detta spelglada lag tar sig till semifinal i EM. Well, det är inte över än, men de orangefärgade holländarna ser lite mer slitna ut, med stumma ben och trötta huvuden. Ryssarna springer på och det är inte långt ifrån ett 3-1 mål. Jag tycker att det är superkul. MÅÅÅÅÅL!!! Där satt den! Mellan benen på målvakten! Hehe! Det här är hur kul som helst. Van Basten ser ut som en Van Bister. Ryssarna vinner välförtjänt, precis som mot vårt blågula landslag. Skulle inte förvåna mig om de vinner hela alltet, och i så fall, i så fall kära vänner, känns vår förlust mycket lättare att bära.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Somnade tyvärr ifrån matchen, men det jag såg var riktigt kul. Ett landslag med en spelidé och unga killar kan gå långt.

Liz1e sa...

i det här läget tror även jag att Ryssland tar hem "det hele"... tyvärr..