torsdag 26 juni 2008

Silverfisken

Måste bara tipsa om en blogg som min bror tipsade mig om i går. Ni kanske redan har den i er lista. Om inte, lägg till den. Läs hans gamla inlägg. Jag skrattade så jag grät i går åt "papegojapojken".

Och apropå silverfiskar fick det mig osökt att tänka på den kväll när söstra skulle kolla om silverfiskar hörde. Där satt hon på toan och skrek för allt vad hon var värd. Hmm... Jo, hon var några år yngre än hon är nu, så det må vara förlåtet. Fast det är rätt komiskt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Några år yngre?? typ 35.....

Balance sa...

Nja, det var på Husietiden så det var ett tag sen...

Anonym sa...

Väldigt rolig historia, Vad kom hon fram till? Kunde de höra?

Balance sa...

Att de inte kunde det. Jag vet inte om hon försökte skrika order till dem, typ "höger! Vänster! Nej, rakt fram!". Men visst, helt vetenskapligt bevisat är det ju inte.

Anonym sa...

Har hon provat med några andra insekter? Hon får skriva ihop en avhandling, Nobelpriset nästa år kanske?