söndag 18 maj 2014

Nedräkning

Med drygt två veckor kvar till avfärd börjar jag bli lite stressad. Huset ser ut som --- och jag har många deadlines kvar innan jag på allvar kan ta itu med att få ordning på det. Men det löser sig. Och det är säkert bara i dag som jag är stressad. Det är en fantastisk sommardag ute och jag vet att vi måste till stranden senare, för det gäller att njuta av den medan vi är kvar här. I går hade vi en fantastisk dag med grillning mitt på dagen hos goda vänner, fortsättning på stranden fram till 18.30-snåret och sen hem till andra vänner som bjöd på middag. Inte konstigt då att tre fjärdedelar av familjen sov ända till 9.30 i dag. En annan var uppe 7 och sprang/promenerade både ensam och med hund. Kommer ju att sakna den här närheten till fantastiska Atlanten, men den finns kvar att besöka när andan faller på.

Den här vyn blir jag aldrig trött på - ett gäng lyckliga barn vid strandkanten. :-)



Inga kommentarer: