tisdag 31 augusti 2010

busy

Jo, jag lever, men jisses vad tiden går fort när man har mycket att göra. Lägenheten såldes hastigt och lustigt, så Monsieur, barna och jag fick åka hem och tömma den inför utflyttningen som var i går. Jag planerade för en gångs skull bra och har inte ett enda jobb med mig i bakfickan. Och om sanningen ska fram så vet jag inte ens när jag kan börja jobba igen. Det lär ju inte bli en lugn höst heller nu när Monsieur har blivit egenföretagare plus att husrenoveringen ska påbörjas. Piuh! Blir trött bara jag tänker på det. Tur då att jag ska bo granne med bästa vännen, norska M och hennes lille son E. Det gör det hela lite lättare.

Men nu njuter jag fullt ut med barnen i världens bästa svenska stad: Malmö. Bloggen kommer igång igen, jag lovar, men jag vet bara inte riktigt när. Kanske i helgen, när jag har fått min nya dator och kan fixa och trixa med den.

Inga kommentarer: