fredag 24 juli 2009

Kakmonster

Jag har i kväll bakat chocolate chip cookies för första gången i mitt liv. Resultatet blev...sådär. Tanken var att de skulle följa med som en liten trevlig gå bort-present på vår lilla turné vi ska ut på i morgon, men de är tyvärr inte så vackra och frågan är om de ska degraderas till att ätas av enbart min lilla familj. Goda är de, jättegoda, men jisses som de ser ut! Nej, jag tänker inte ens visa er för så pinsamt är det. Jag la alla 20 kakorna på samma plåt och de ... flöt ... ju ... ut ... Det blev en enda stor c c c. Jag tror inte ens att det vackraste av paket kan rädda dem...

I stället för en bild på kakorna får ni en bild på Miss Sunshine och hennes älskade kusiner. Håll till godo. Jag går och knyter mig och försöker glömma kakfadäsen. ;-)

Inga kommentarer: